dfuhliudg siuy o isyg fei puier pesri gp9er ghi speiru egips hgo hgrpiu gr
kjfhgksdif fskgii oidf blksffjh sdlifu gliuh gdsfliuldsf goisudf
άλλο. Πνεύμονες, καρδιά, συκώτι, μήτρα και ωοθήκες κατεβαίνουν από την οροφή δεμένα σε μακριά νήματα. Τα όργανα ακουμπούν στο πληγωμένο στήθος και την κοιλιά της Εύας.
Μια μεγάλη προθήκη, τοποθετημένη ψηλά, στην ίδια κατακόρυφο ακριβώς πάνω από το σώμα της Εύας, φωτίζεται αποκαλύπτοντας έναν κροκόδειλο. Η σκηνή φουσκώνει και ανεβοκατεβάζει το σώμα της Εύας σαν μια γήινη πνοή. Εμφανίζεται στο προσκήνιο ο Εωσφόρος με το καπέλο του και το παλτό του. Με συνωμοτικό ύφος σηκώνει τη λευκή κάλτσα, βγάζει από αυτήν το πόδι του πτηνού και το δείχνει με επίταση στο κοινό. Το ξαναβάζει μέσα στην κάλτσα την οποία κρύβει μέσα στο παλτό του. Σκοτάδι.
Εδώ θα μπουν τα σχόλια για το βίντεο. Για να δεις πως φαίνεται το κείμενο, πάρε την αρχή του Θουκυδίδη. Θουκυδίδης, ο Αθηναίος, έγραψε την ιστορίαν του πολέμου μεταξύ των Πελοποννησίων και των Αθηναίων. Την συγγραφήν αυτού ήρχισεν ευθύς εξ αρχής της εκρήξεώς του, διότι προείδεν ότι θ’ απέβαινε μεγάλος και περισσότερον αξιομνημόνευτος από κάθε προηγούμενον πόλεμον, και εσυμπέραινε τούτο από το γεγονός ότι αμφότερα τα Κράτη κατήρχοντο εις αυτόν, ενώ ευρίσκοντο εις την ακμήν της παντός είδους στρατιωτικής δυνάμεώς των, και ότι έβλεπε τους λοιπούς Έλληνας είτε τασσόμενους αμέσως, είτε διανοουμένους τουλάχιστον να ταχθούν προς το εν ή το άλλο μέρος. Η κίνησις αυτή ετάραξε τωόντι βαθύτατα την Ελλάδα, και μέρος υπό τους βαρβάρους και σχεδόν τον κόσμον όλον. Τα προγενέστερα γεγονότα και τα έτι παλαιότερα δεν δύνανται να εξακριβωθούν σαφώς, ένεκα της παρόδου πολλού χρόνου. Αλλά από τεκμήρια, τα οποία, ωθών την έρευνάν μου μέχρι του απωτάτου παρελθόντος, κρίνω αξιόπιστα, άγομαι να πιστεύσω ότι δεν υπήρξαν μεγάλα, ούτε υπό πολεμικήν, ούτε υπό άλλην έποψιν.